Vyhrajte VIP balíček k 10. ME mužů v házené pro dvě osoby s
bet-at-home.com
bet-at-home.com. S touto online sázkovou společností se čeští profesionální házenkáři od 15. do 29. ledna 2012 vydají na vzrušující a napínavý hon na branky. Získejte 2 VIP balíčky plné nezapomenutelných zážitků na mistrovství Evropy v házené v Srbsku pro dvě osoby! U příležitosti 10. mistrovství Evropy v házené v Srbsku připravila online sázková společnosti bet-at-home.com malé poděkování svým zákazníků, a to v podobně vzrušujícího VIP týdne pro dvě osoby. Součástí VIP balíčku jsou lístky na EHF EURO 2012, pět nocí v příjemném hotelu vyšší kategorie, dva národní dresy – mimo jiné podepsané hráčem roku 2010 Filipem Jíchou – a navíc ještě exkluzivní setkání s celým národním mužstvem. Soutěž jsme již odstartovali, doporučil bych si tedy pospíšit," těší se z akce předseda představenstva bet-at-home.com Jochen Dickinger. Probudili jsme ve vás zvědavost? Nečekejte a zaregistrujte se! Stačí párkrát kliknout a dostanete se do víru velkých zábavných her! Prostě se přihlaste na www.bet-at-home.com, uzavřete jednu sázku v minimální hodnotě 200 Kč a pošlete do 9. Ledna 2012 e-mail s číslem Vašeho sázkařského účtu na adresu soutez@bet-at-home.com. Pak si jen počkejte na výsledek. Pokud jde o rychlost, je bet-at-home.com jednoznačně o krok napřed. Veškeré sázky se počítají ihned po ukončení hry. E-mailové dotazy zodpovídá bet-at-home.com v co nejkratší době, a to v současnosti ve 22 jazycích 24 hodin denně. Tento servis je v branži online sázení vzácností. bet-at-home.com – doma ve špičkových sportech Společnost investuje většinu svých prostředků do podpory sportu.
bet-at-home.com se úspěšně angažuje jako sponzor různých svazů a klubů a je partnerem celé řady akcí v různých sportovních odvětvích: regionálních, celostátních i mezinárodních. Těžiště partnerství přitom spočívá ve velkém záběru a sportovních odvětvích, jako je fotbal, tenis, házená, lední hokej a skoky na lyžích. „Sportovní sponzoring je vedle klasické reklamy v televizi, rozhlasu a tisku ústředním stavebním kamenem marketingové strategie," říká jednatel Dickinger. „Házená propůjčuje naší značce tu správnou dynamiku. Je jen pár sportů, které mohou nadchnout tolik lidí a které se tak dokonale hodí k cílům značky společnosti
bet-at-home.com. Těšíme se na velký počet branek,“ uzavírá pan Dickinger.
Reklama